: Krótko:
Stary Mokotów | Madalińskiego | Komfortowy klimatyzowany lokal biurowy 100 m2 | Nowoczesny open space z recepcją, przestronna sala konferencyjna, 3 gabinety oraz pomieszczenie socjalne | Miejsce postojowe w garażu | Świetna lokalizacja
: Dla kogo?
Idealny lokal dla firmy szukającej gotowej przestrzeni biurowej pod kancelarię, biuro projektowe, działalność szkoleniową lub inne usługi.
Dla osób ceniących sobie atuty Mokotowa oraz bliskość do centrum. (...)
Pokaż więcej
: Krótko:
Stary Mokotów | Madalińskiego | Komfortowy klimatyzowany lokal biurowy 100 m2 | Nowoczesny open space z recepcją, przestronna sala konferencyjna, 3 gabinety oraz pomieszczenie socjalne | Miejsce postojowe w garażu | Świetna lokalizacja
: Dla kogo?
Idealny lokal dla firmy szukającej gotowej przestrzeni biurowej pod kancelarię, biuro projektowe, działalność szkoleniową lub inne usługi.
Dla osób ceniących sobie atuty Mokotowa oraz bliskość do centrum.
: Atuty?
- Świetna lokalizacja w samym sercu Starego Mokotowa z dostępem do pełnej infrastruktury handlowo-usługowej
- Idealna komunikacja z każdą dzielnicą Warszawy: w bezpośrednim sąsiedztwie tramwaj, liczne przystanki autobusowe, niedaleko stacji metra;
- Nowoczesny lokal biurowy - duże okna zapewniają doskonałe doświetlenie, wysokie sufity (3.30 m) podkreślają poczucie przestrzeni oraz umożliwiają komfortowe przebywanie w pomieszczeniu dużej liczby ludzi co jest ważne przy działalności szkoleniowej lub doradczej;
- Lokal wykończony i umeblowany. Wszystkie pomieszczenia klimatyzowane. Wypełni wyposażone zaplecze socjalne nowoczesna kuchnia ze sprzętem AGD. Istnieje możliwość wykorzystania mebli albo zlecenia opróżnienia lokalu;
- Jest możliwość zmiany aranżacji, odizolowanie niektórych pomieszczeń i dopasowania do indywidualnych potrzeb;
- Oddzielna klatka schodowa, możliwość umieszczenia materiałów reklamowych, szyldu z nazwą firmy i tp. przy drzwiach wejściowych oraz na klatce schodowej. Lokal posiada 2 wejścia;
- budynek z całodobowa ochroną i monitoringiem, w lokalu zainstalowany domofon;
- nowoczesna instalacja elektryczna z nową rozdzielnią, światłowód Orange;
: Rozkład
Hall wejściowy z recepcją oraz otwartą przestrzenią, która może być wykorzystana jako poczekalnia dla klientów; Umeblowana sala konferencyjna ze stołem na 10 osób; 3 gabinety; Zaplecze socjalne kuchnia umeblowana i wyposażona w AGD; WC;
: Czy to miejsce dla Twojego biznesu?
Jeśli szukasz gotowej przestrzeni biurowej z prestiżowym adresem na Starym Mokotowie to jest idealna propozycja.
: Informacje dodatkowe
Dostępne 1 lub 2 miejsca parkingowe w garażu podziemnym dodatkowo płatne ( po 400 zł/miesięcznie każde ), dla klientów łatwo dostępne miejsca na ul. Melsztyńskiej w strefie płatnego parkowania oraz na prywatnym parkingu naziemnym przy ul. Madalińskiego.
Podana wysokość czynszu miesięcznego 7.400 PLN netto, do czego należy doliczyć VAT 23%. Dodatkowo płatny czynsz administracyjny 2.073 PLN (w tym utrzymanie powierzchni wspólnych, zaliczki na media, wywóz śmieci i tp). Opłaty za prąd według zużycia.
Kaucja w wysokości 9.500 PLN.
Minimalny okres najmu 1 rok.
Polecam i zapraszam na prezentacje.
: Shortly:
Stary Mokotów | Madalińskiego | Comfortable air-conditioned office space 100 m2 | Modern open space with reception, spacious conference room, 3 offices and a social room | Parking space in the garage | Great location
: For whom?
The perfect premises for a company looking for ready-made office space for a law firm, design office, training activity or other services.
For people who value the advantages of Mokotów and proximity to the center.
: Advantages?
- Great location in the heart of Stary Mokotów with access to full commercial and service infrastructure
- Perfect communication with every district of Warsaw : in the immediate vicinity there is a tram, numerous bus stops, and a metro station nearby;
- Modern office space - large windows provide excellent lighting, high ceilings (3.30 m) emphasize the sense of space and allow a large number of people to stay comfortably in the room, which is important for training or consulting activities;
- Finished and furnished premises . All rooms are air-conditioned . It will be completed by equipped social facilities - a modern kitchen with household appliances. There is a possibility of using the furniture or ordering the premises to be vacated;
- It is possible to change the arrangement, isolate some rooms and adapt to individual needs;
- Separate staircase , possibility of placing advertising materials, a sign with the company name, etc. at the entrance door and on the staircase. The premises have 2 entrances;
- building with 24-hour security and monitoring, intercom installed in the premises;
- modern electrical installation with a new switchboard, Orange fiber optics ;
: Layout
Entrance hall with reception and an open space that can be used as a waiting room for customers; Furnished conference room with a table for 10 people ; 3 offices; Social facilities furnished kitchen equipped with household appliances; Toilet;
: Is this the place for your business?
If you are looking for a ready-made office space with a prestigious address in Stary Mokotów, this is the perfect proposition.
: Additional information
Available 1 or 2 parking spaces in the underground garage additionally payable (PLN 400/month each), for customers easily accessible spaces on Melsztyńska Street in the paid parking zone and in the private surface parking lot on Madalińskiego Street.
The monthly rent is PLN 7,400 net, to which VAT 23% should be added. Additionally, administrative rent of PLN 2,073 is payable (including maintenance of common areas, advance payments for utilities, waste collection, etc.). Electricity charges according to consumption.
Deposit in the amount of PLN 9,500 .
Minimum rental period is 1 year.
I recommend and invite you to the presentations.
________________________
WE ARE ENGLISH SPEAKING AGENTS. DO NOT HESITATE TO CONTACT US.
Treść niniejszego ogłoszenia ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, ale jest zaproszeniem do współpracy z Państwem.
Zawarte w ogłoszeniu informacje pochodzą przede wszystkim od właściciela nieruchomości. Zespół En Casa dokłada starań, aby każda z ofert była rzetelnie sprawdzona oraz aktualna.
Przy obsłudze rynku wtórnego jako biuro nieruchomości pobieramy za usługę pośrednictwa wynagrodzenie w formie prowizji. Usługa jest wykonywana w profesjonalny sposób, w celu zapewnienia Państwu jak najpełniejszego bezpieczeństwa.
_____________
Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )