Nowoczesny budynek, klasy A mający w swojej ofercie 14300 m2 powierzchni. Zlokalizowany na pograniczu dzielnic Śródmieście, Woli i Ochoty. W odległości 10 minutowego spaceru znajduje się liczne udogodnienia (galeria handlowa, bank, restauracje) oraz każdy możliwy transport miejski. W biurowcu znajduje recepcja, ochrona, parking podziemny i naziemny oraz lokale usługowe na parterze. Budynek w 2021 został zmodernizowany dzięki czemu wdrożył liczne udogodnienia m.in. (...)
Pokaż więcej
Nowoczesny budynek, klasy A mający w swojej ofercie 14300 m2 powierzchni. Zlokalizowany na pograniczu dzielnic Śródmieście, Woli i Ochoty. W odległości 10 minutowego spaceru znajduje się liczne udogodnienia (galeria handlowa, bank, restauracje) oraz każdy możliwy transport miejski. W biurowcu znajduje recepcja, ochrona, parking podziemny i naziemny oraz lokale usługowe na parterze. Budynek w 2021 został zmodernizowany dzięki czemu wdrożył liczne udogodnienia m.in.:
Inteligentne i zrównoważone oświetlenie LED,
Stacje ładowania pojazdów elektrycznych,
Wifi w pomieszczeniach ogólnodostępnych,
System rezerwacji sal konferencyjnych,
Ekrany dotykowe w salach konferencyjnych,
Projektory, ekrany w każdej sali konferencyjnej,
Centrum Konferencyjne z łącznością bezprzewodową,
Systemy bezdotykowe w toaletach w częściach wspólnych,
Inteligentna kontrola temperatury w strefach coworkingowych
Parkingi, szafki oraz prysznice dla rowerzystów.
Powierzchnia netto oferowanego modułu wynosi 216,40 m2, natomiast brutto 231,40 m2. W załączeniu przesyłamy aktualny space plan powierzchni.
Biuro składa się z:
- przestrzeni recepcyjnej,
- 1 pokoju 4-5 osobowego,
- 6 gabinetów 1-3 osobowych,
- sali spotkań, która może również być gabinetem,
- sali konferencyjnej na 6 osób,
- dużego tarasu z widokiem na Pałac Kultury i Nauki,
- dwóch toalet, w tym jednej przystosowanej dla osób z niepełnosprawnością,
W jednym z gabinetów istnieje możliwość zrobienia kuchni.
Łącznie w biurze może pracować około 15-20 osób.
Fit-out był wykonany w roku 2021 i stan biura jest nadal bardzo dobry.
Biuro jest częściowo umeblowane, posiada szafy wnękowe, sofy i dobrej jakości meble biurowe.
Wszystkie pomieszczenia, poza serwerownią, są doświetlone światłem dziennym. Toaleta damska, męska oraz dla osób z niepełnosprawnością, znajdują się na powierzchni wspólnej.
Dodatkowo do dyspozycji wszystkich najemców biurowca są 4 sale konferencyjne o różnej wielkości, z których można korzystać nieodpłatnie w wymiarze określonym przez Zarządcę obiektu i uzależnionym od wielkości wynajmowanego biura.
Podstawowe warunki podnajmu:
Rozpoczęcie najmu możliwe jest od zaraz
Okres najmu 3 lata tj. do 31 marca 2027. Możliwy również najem 5-letni. Najem krótszy niż 3 lata możliwy tylko na zasadach podnajmu.
Czynsz 15,00 18,00 EUR / m2 (w zależności od długości najmu
Oplata eksploatacyjna 31,00 PLN/m2
Oplata eksploatacyjna za media wg zużycia.
Istnieje możliwość wynajęcia 2 miejsc parkingowych w cenie 150 EUR/m-ce.
Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości ASARI CRM ( )