Bracka 18, pow 322 m.kw., 3 piętro z windą,
BEZPOŚREDNIO! LOKAL DOSTĘPNY OD ZARAZ!
Poniższa oferta dotyczy cen netto w PLN do poniższych cen należy doliczyć podatek VAT 23%:
1. Czynsz za cały lokal 60 PLN m.kw + koszty utrzymania lokalu 17,50 PLN m.kw
2. Dodatkowe opłaty w zależności od potrzeb klienta t.j. media, serwis, parking, serwis teleinformatyczny, świeże owoce, śniadania, świeżo palona kawa etc. (...)
Pokaż więcej
Bracka 18, pow 322 m.kw., 3 piętro z windą,
BEZPOŚREDNIO! LOKAL DOSTĘPNY OD ZARAZ!
Poniższa oferta dotyczy cen netto w PLN do poniższych cen należy doliczyć podatek VAT 23%:
1. Czynsz za cały lokal 60 PLN m.kw + koszty utrzymania lokalu 17,50 PLN m.kw
2. Dodatkowe opłaty w zależności od potrzeb klienta t.j. media, serwis, parking, serwis teleinformatyczny, świeże owoce, śniadania, świeżo palona kawa etc.
Biuro Serwisowane, tak samo jak w biurowcach klasy A. Możliwość użytkowania powierzchni w całości lub w dogodnych modułach.
Elastyczna umowa. Czas trwania do wyboru dla klienta (min. 1 rok) z możliwością wypowiedzenia 1 miesiąca. Kaucja 3 miesięczna. Brak limitu osób w biurze. Istnieje w każdej chwili możliwość zmiany powierzchni i lokalizacji biura w ramach innych naszych biur.
Cena za lokal w całości: powierzchnia całkowita lokalu, strefa wypoczynku P7, sala konferencyjna P8, koszty utrzymania lokalu, sprzątanie klatki, media dotyczące części poza lokalem, podatki, fundusz remontowy itp.
Media: prąd, ogrzewanie, woda zimna, woda ciepła, ścieki, śmieci, 2 umowy na internet, (możliwość dostarczenia internetu symetrycznego), monitoring - alarm, (kamery-opcja), szafa rakowa, klimatyzacja, klimatyzowane pomieszczenie na serwer.
Serwis: sprzątanie części wspólnych i pokoi biurowych, chemia, kosmetyki do kuchni i łazienek, bieżący serwis lokalu w tym wszelkie ulepszenia na życzenie klienta.
Parking na 1 samochód możliwie jak najbliżej.
Możliwość wyposażenia biura w standardowe meble do ustalenia w cenie.
1. Aktualne aranżacja lokalu:
1.1. 9 pokoi biurowych (w tym nieograniczona możliwość zmian sale konferencyjne / pokoje biurowe) plus strefa odpoczynku w P2/P7/P10 lub możliwość podziału i pozyskania maksymalnie 15 pokoi biurowych.
1.2. Duża kuchnia, dodatkowo możliwość doposażenia lokalu o dodatkową kuchnię w pokoju nr 9. W pełni wyposażona w AGD: lodówka 400/200 l (dwudrzwiowa z kostkarką i wodą), zmywarka duża, piekarnik duży, płyta indukcyjna duża, okap kuchenny, pralko-suszarka, naczynia, talerze, szklanki, sztućce, itp.
1.3. Trzy łazienki w tym 1 z prysznicem i 1 z pralko suszarką
1.4. Sieć komputerowa kategorii 6A - najszybsza na rynku do celów biurowych wraz z szafa serwerowa
1.5. Internet światłowodowy Orange/UPC/inny, WI-FI, z możliwością doposażenia w internet symetryczny z przesyłem np. 1G/1G
2. Dodatkowe udogodnienia:
2.1. Wszelkie prace dotyczące lokalu np. podział pokoju, wymiana podłogi, odmalowanie lokalu, montaż mebli i wiele innych jest w cenie.
2.2. Bieżący serwis np. lamp, żarówek, instalacji elektrycznej, sieci komputerowej, sprzętów AGD etc.,
2.3. 24H dostęp do biura zintegrowany z HR. Pełna kontrola przestrzeni najnowsze systemy alarmowe.
2.4. Możliwość zmniejszenia/powiększenia lokalu w trakcie umowy.
2.5. Przy zmianie lokalizacji organizacja przeprowadzki wraz z kosztami.
Organizując miejsca do pracy kierujemy się zasadą:
Użytkownik lokalu powinien skupić się na biznesie a resztą zajmiemy się my.
Zapraszam do współpracy i kontaktu, Grzegorz
Ze względu na ograniczenia portalu w przypadku zainteresowania proszę o maila a podeślę bezpośrednio większą ilość zdjęć jak i rzut lokalu.