Powierzchnia biurowa położona w kameralnym budynku biurowym klasy B+, w doskonałej lokalizacji na Woli, blisko stacji metra. Całodobowa ochrona, recepcja. Wysoki standard wykończenia. Okna drewniane otwierane.
Kameralny, 6-cio kondygnacyjny budynek z centralną klimatyzacją z jednym pionem komunikacyjnym - klatką schodową i windą /KONE/. Wysokość kondygnacji - 3 m z podwieszanymi sufitami, wysokość pomieszczeń biurowych - 2,70m. (...)
Powierzchnia biurowa położona w kameralnym budynku biurowym klasy B+, w doskonałej lokalizacji na Woli, blisko stacji metra. Całodobowa ochrona, recepcja. Wysoki standard wykończenia. Okna drewniane otwierane.
Kameralny, 6-cio kondygnacyjny budynek z centralną klimatyzacją z jednym pionem komunikacyjnym - klatką schodową i windą /KONE/. Wysokość kondygnacji - 3 m z podwieszanymi sufitami, wysokość pomieszczeń biurowych - 2,70m.
Powierzchnia biurowa wyłożona wykładziną dywanową. Pomieszczenia socjalne i sanitarne wyłożone gresem, klatka schodowa i ciągi komunikacyjne wyłożone gresem i drewnem egzotycznym. Okablowanie strukturalne,centrala telefoniczna Alcatel, parking naziemny.
Każdy moduł na piętrze ma niezależne wejście z klatki schodowej z czytnikami kontroli dostępu
Do wynajmu moduł biurowy: ok 100 m kw. netto.
Podział powierzchni jest następujący:
- recepcja (z oknem),
- pokoje biurowe,
- aneks kuchenny,
- toalety,
- komunikacja.
Cena najmu:
miesięczny czynsz - 14,50 EUR/m2
miesięczne koszty eksploatacyjne - 19 PLN /m2
energia elektryczna - wg zużycia,
miejsce parkingowe na parkingu zewnętrznym 300,- PLN / miejsce
Powierzchnia do wynajęcia od 01.2015 r. Możliwa dostępność od końca XII 2014r.
4. utrzymanie czystości wokół budynku /w tym odśnieżania w okresie zimowym/
5. utrzymanie czystości w ciągach komunikacyjnych /klatka schodowa, winda/
6. utrzymanie zieleni zewnętrznej
7. konserwację instalacji oświetleniowej w tym oświetlenia terenu posesji
8. utrzymanie w sprawności instalacji centralnego ogrzewania i klimatyzacji
9. konserwację i utrzymania w sprawności windy i wszelkich urządzeń technicznych zainstalowanych w budynku przez Wynajmującego, w tym systemu kontroli dostępu, systemu TV przemysłowej, systemu alarmowego,
10. konserwację i okresowych przeglądów urządzeń p. pożarowych,
11. 24 h monitoring budynku
12. całodobowo portiernię
13. administrowanie budynkiem
14. podatki od nieruchomości i użytkowanie wieczyste
15. ubezpieczenie budynku
16. pozostałe, nie wymienione koszty i wydatki, poniesione w związku z utrzymaniem, funkcjonowaniem, własnością i naprawami budynku, całej nieruchomości i przynależnej rzeczy powierzchni.