Doskonała lokalizacja w historycznym centrum stolicy , w pobliżu ulicy
Świętokrzyskiej i placu Powstańców Warszawy (dojazd metrem: stacja
Świętokrzyska)
Najwyższej klasy zaplecze technologiczne i wykończenieto budynek biurowy klasy A zlokalizowany w samym centrum Warszawy. Utrzymana w kolorze granatowym szklana fasada sprawia, że budynek jest dobrze rozpoznawalny i widoczny z różnych części miasta. (...)
Doskonała lokalizacja w historycznym centrum stolicy , w pobliżu ulicy
Świętokrzyskiej i placu Powstańców Warszawy (dojazd metrem: stacja
Świętokrzyska)
Najwyższej klasy zaplecze technologiczne i wykończenieto budynek biurowy klasy A zlokalizowany w samym centrum Warszawy. Utrzymana w kolorze granatowym szklana fasada sprawia, że budynek jest dobrze rozpoznawalny i widoczny z różnych części miasta. W pobliżu znajduje się wiele restauracji, sklepów oraz urzędów.
8710 m2 powierzchni biurowej na 18 kondygnacjach naziemnych.
55 miejsc parkingowych: 41 miejsc w garażu podziemnym i 14 miejsc naziemnych.
Parter - usługi 162 m2
I - IV, VI piętro 575 m2
VII - VIII piętro 465 m2
X piętro 122 m2
XI piętro 173 m2
XII ?XIV, XVI-XVII piętro 505 m2
XVIII piętro 198 m2
Warunki najmu
Czynsz (biura) I-VI piętro 17,30 EUR/m2
VII-VIII piętro 17,80 EUR/m2
IX ? XIV piętro 18,60 EUR/m2
XV-XVIII piętro18,80 EUR/m2
Zalety projektu:
Klimatyzacja, wentylacja zaprojektowana pod duże zagęszczenie stanowisk pracy
1 floorbox na 16 m2 - dostosowany pod 2 stanowiska pracy, okablowanie strukturalne kat.6
System Samoczynnego Załączania Rezerwy, 2 niezależne linie zasilania, UPS-y budynkowe, agregat prądotwórczy
Szeroka gama rozwiązań energooszczędnych, w tym odzyks energii z wind, oświetlenie LED, energia odnawialna
Budynek certyfikowany w systemie BREEAM
Podwieszane sufity, podnoszone podłogi systemowe 9 cm
Kontrola dostępu, 24 godzinna ochrona
Dostęp do każdego operatora telekomunikacyjnego
Zaliczkowa opłata eksploatacyjna w wysokości 19 PLN netto/m2/miesiąc
Kwota ta obejmuje m.in.:
-
koszty drobnych napraw, sprzątanie i utrzymania budynku oraz urządzeń technicznych w częściach wspólnych
-
koszty opłat za wodę i kanalizację
-
wywóz śmieci
-
zużycie energii elektrycznej, ogrzewanie i chłodzenie powierzchni wspólnej
-
zużycie energii elektrycznej na wentylację budynku, windy i oświetlenie części wspólnych
-
sprzątanie powierzchni wspólnych budynku oraz obiektów zewnętrznych (takich jak chodniki, podjazdy, itp.)
-
czyszczenie fasady budynku i odśnieżanie
-
24-godzinną ochronę
-
obsługę recepcji biurowej w godzinach biurowych
-
koszty odpowiednich i typowych dla rynku ubezpieczeń
-
koszty zarządzania nieruchomością
-
opłaty administracyjne, podatki lokalne, opłaty z tytułu użytkowania wieczystego i inne podatki nałożone na nieruchomość przez władze publiczne