Biuro Nieruchomości Hampton Home ma przyjemność zaprezentować na wynajem przestronne, jasne i oryginalne biuro dla start-upu, agencji PR-owej, interaktywnej, software house'u czy po prostu firmy lubiącej kreatywne otoczenie
Zlokalizowane na warszawskiej Ochocie, 10 minut drogi od Śródmieścia, Mokotowa, Ursusa, Woli, Włoch, w cichym otoczeniu willi oraz apartamentowców. (...)
Pokaż więcej
Biuro Nieruchomości Hampton Home ma przyjemność zaprezentować na wynajem przestronne, jasne i oryginalne biuro dla start-upu, agencji PR-owej, interaktywnej, software house'u czy po prostu firmy lubiącej kreatywne otoczenie
Zlokalizowane na warszawskiej Ochocie, 10 minut drogi od Śródmieścia, Mokotowa, Ursusa, Woli, Włoch, w cichym otoczeniu willi oraz apartamentowców.
Świetnie skomunikowane z resztą miasta - bliskość stacji kolei miejskiej oraz przystanków tramwajowych i autobusowych. Położone w odległości 5 minut drogi od Parku Szczęśliwickiego. W okolicy kilka mniejszych sklepów spożywczych i jeden duży dyskont, a także sporo przytulnych punktów gastronomicznych. Dwie siłownie (ZDROFIT i CrossFit) zlokalizowane nieopodal biura.
Do dyspozycji najemcy budynek o 5 kondygnacjach. Część kondygnacji umeblowana w wysokiej klasy, wygodne biurka a także fotele biurowe dla kilkudziesięciu osób (bardzo komfortowa ilość miejsca nawet dla 50 - 60 osób). Możliwość uzupełnienia umeblowania według stanu magazynu w budynku. Zabezpieczenie w postaci sieci czujek alarmowych we wszystkich pomieszczeniach z drzwiami, oknami a także system kontroli dostępu na kartę z systemem administracji oraz 60 kartami do dyspozycji od ręki (jest możliwość zamówienia kart z logo najemcy).
Wszystkie piętra wyposażone są w toalety a poziom 3 (przeznaczony na strefę spotkań i social) w przestronną kuchnię i łazienkę z kabiną prysznicową.
Pomieszczenia biurowe na każdej z kondygnacji wyposażone są w indywidualnie sterowaną klimatyzację oraz gniazda sieci LAN. Pomieszczenia biurowe na poziomach 1, 2 i 3 wyposażone są w inteligentne oświetlenie Philips Hue - ze sterownikami światła pozwalającymi dopasować jasność, temperaturę barwy w szerokim zakresie a na piętrach 2 i 3 także pełną gamę kolorów RGB.
Kondygnacje (różna powierzchnia - od 130 do 150 m2) to:
Poziom -1 - wysokie (2,5 m) podpiwniczenie, ocieplone, suche - wykorzystywane do tej pory jako studio nagrań dźwiękowych oraz magazyn - duża powierzchnia otwarta, wykończona nowoczesnym gresem i mniejsze pomieszczenia w tym dwa magazyny i serwerownia ze sprzętem sieciowym (doprowadzony światłowód biznesowy UPC wysokiej klasy z łączem nawet 1 Gigabit symetryczny) i okablowaniem strukturalnym LAN o przepustowości do 1 Gigabit rozchodzącym się na cały budynek.
Poziom 0 - wejście główne z kontrolą dostępu na kartę oraz wejście dodatkowe z rampą. Schody wejściowe antypoślizgowe. Na parterze: recepcja z sejfami na klucze, szafą na ubrania oraz designerską ladą recepcyjną; open space w stylu loftowym (pomieszczenia 3,15 m i wyższe) z lampami stylizowanymi na fabryczne - pomieszczenie dla 9-12 osób, dużą ilością okien; gabinet dla nawet 5 osób.
Poziom 1 - przeszklony gabinet dla 2 osób z oddzielnym miejscem na mały magazyn (np. szafy z dokumentami); gabinet narożny dla do 3 osób z wieloczęściowym, narożnym oknem i przeszklonymi drzwiami; jasny open space na około 8 - 9 osób z własnym, dużym balkonem a także duży gabinet dla około 6 osób z własnym balkonem.
Poziom 2 - na klatce schodowej - pomieszczenie na sprzęt do sprzątania itp., część biurowa - przeszklony gabinet dla 2 osób; gabinet narożny dla do 3 osób z przestronnym oknem, przeszklonymi drzwiami; open space na 8 - 9 osób z własnym, dużym, narożnym balkonem; gabinet dla około 6 osób także z własnym balkonem.
Poziom 3 - przeznaczony na strefę social oraz sale spotkań: jadalnia ze ścianką z płytek z zabytkowej cegły i na przeciwko dużą tablicą na ogłoszenia; kuchnia z przestronnym oknem, dwuskrzydłową lodówką, czterostopniowym filtrem wody, pojemną zmywarką i dużą ilością szafek oraz wyposażeniem (sztućce dla 60 osób, designerskie filiżanki, szklanki, kubki, miski, talerze itd., kuchenki mikrofalowe, mini-piekarnik, a także strefa na duży ekspres do kawy i akcesoria kawowe); ponad to trzy salki spotkań: salka narożna (z okrągłą częścią ze sklepieniem jak w wieży) dla około 4-6 osób i miejscem na regały, druga salka dla około 6 osób z balkonem oraz trzecia salka dla 6 osób z dodatkowym miejscem na 6 osób obecnie przeznaczonym na chillout (kanapa, tv, Playstation 4).
Budynek wraz z sąsiednią działką (aktualnie nieużytkowa) posiadają dużo przylegających miejsc do parkowania. Na terenie znajduje się 5 miejsc parkingowych (za automatyczną bramą), ale także przestrzeń dla motocykli, hulajnóg czy rowerów.
Wynajmujący jest w stanie przygotować pomieszczenia pod najemcę (dodatkowe umeblowanie, dostosowanie pomieszczeń), zaprojektować optymalny rozkład osób i miejsc pracy w pomieszczeniach (przykłady planów na zdjęciach) przed rozpoczęciem najmu - warunki do ustalenia. Wynajmujący jest też w stanie udostępnić internet światłowodowy w przystępnych warunkach cenowych z UPC.
Minimalny okres najmu: od 12 miesięcy (obecny koszt podany dla min. 36 miesięcy)
Kaucja: 2 - 3 miesięczna (do negocjacji zależnie od okresu najmu oraz oczekiwań)
Dodatkowo do czynszu: opłaty administracyjne zawierające prąd, ogrzewanie, wodę w ryczałcie przy użyciu biurowym.
Serdecznie zapraszam na prezentację w dogodnym dla Państwa terminie.