Wyposażony lokal biurowy w kameralnym budynku mieszkalnym na Mokotowie. Idealne biuro w lokalu mieszkalnym, na parterze. Biuro znajduje się w 3 piętrowym budynku w pierwszej klatce od bramki wejściowej na teren, na parterze, czyli jest to lokal położony najbliżej wejścia. Cały teren wokół budynku jest ogrodzony, biuro posiada system alarmowy dzięki czemu jest nad wyraz bezpieczne i niedostępne o żadnej porze dla osób postronnych. (...)
Wyposażony lokal biurowy w kameralnym budynku mieszkalnym na Mokotowie.
Idealne biuro w lokalu mieszkalnym, na parterze. Biuro znajduje się w 3 piętrowym budynku w pierwszej klatce od bramki wejściowej na teren, na parterze, czyli jest to lokal położony najbliżej wejścia. Cały teren wokół budynku jest ogrodzony, biuro posiada system alarmowy dzięki czemu jest nad wyraz bezpieczne i niedostępne o żadnej porze dla osób postronnych. Okna zabezpieczone są roletami antywłamaniowymi, co jeszcze dodatkowo podnosi poziom bezpieczeństwa. Biuro zlokalizowane jest w prestiżowej lokalizacji przy. ul. Śródziemnomorskiej. Wokół znajdują się domy jednorodzinne, a po drugiej stronie ulicy osiedla budynków wielorodzinnych. Okna skierowane są na obie strony budynku, dzięki czemu wszystkie pomieszczenia są dobrze doświetlone, a willowe otoczenie zapewnia ciszę i komfort pracy.
Na powierzchnię 121 m2 składają się duże przestronne, funkcjonalne pomieszczenia - w tym reprezentacyjna recepcja z holem wejściowym (która może stanowić samodzielne stanowisko pracy). Z holu wchodzimy bezpośrednio do sali konferencyjnej przystosowanej dla 10 osób oraz w pełni wyposażonej kuchni (mikrofalówka, ekspres ciśnieniowy, zmywarka, lodówka).
Druga integralna część biura oddzielona jest szklanymi drzwiami, więc może stanowić całość z częścią opisaną powyżej bądź też pełnić rolę tzw. back office. Idąc holem w głąb mijamy po prawej stronie przestronne szafy wnękowe gotowe pomieścić liczne dokumenty, po lewej stronie znajdują się 2 pokoje wyposażone w duże biurka (każdy pokój przystosowano do komfortowej pracy dla 2 osób), pomocniki, szafki z szufladami, fotele biurowe oraz fotele dla gości. Na wprost znajdują się niezależne toalety damska oraz męska, natomiast po prawej stronie wchodzimy do przestronnego pokoju przygotowanego do pracy dla 4 osób, w którym znajdują się 4 duże biurka z pomocnikami i szafeczkami. Biuro wyposażone jest w 2 drukarki laserowa i atramentowa oraz internet, wszystko funkcjonujące w oparciu o Wi-Fi.
Lokal w pełni jest przygotowany do prowadzenia działalności biurowej w każdym zakresie. Może mieścić się tu biuro księgowe, kancelaria notarialna, agencja nieruchomości, kancelaria finansowa, przedstawicielstwo firmy, kancelaria prawna, firma consultingowa itp. Obecnie lokal jest przystosowany do pracy dla 10 osób, ale w razie potrzeby poprzez modernizację umeblowania, można ilość stanowisk pracy znacząco zwiększyć.
Budynek, w którym znajduje się biuro zlokalizowany jest w pobliżu komunikacji miejskiej i w ciągu kilku minut można dostać się do metra. Istnieje możliwość dzierżawy miejsc parkingowych po drugie stronie ulicy na strzeżonym parkingu, z czego korzysta obecny właściciel, warto również rozważyć dokupienie miejsc parkingowych w garażu podziemnym pod budynkiem.
Lokal może być sprzedany z wyposażeniem opisanym powyżej i zilustrowanym na zdjęciach, istnieje także możliwość sprzedaży lokalu bez wyposażenia. Uwzględniając powyższe cena podlega rozsądnym negocjacjom
Jeżeli ta oferta nie spełnia Państwa oczekiwań zachęcamy do skorzystania z naszej strony , bądź skontaktowania się z naszym agentem, który zaoferuje inne nieruchomości spełniające Państwa wymagania.
Powyższe ogłoszenie nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
Oferta wysłana z programu dla biur nieruchomości - asariWEB